آره درد ماه عادیه
آره عزیزم منم آخرام داشتم
اره اگ منظم شد رفت اومد ولی منظم بود هر چند دقیقه یعنی درد زایمانه اگ منظم نبود کاذبه
۳۷ و چندی؟؟
منم دارم ،دکتر بهم کف بیا شنبه معاینت کنم اکه باز شده باشی تا آخر هفته عملت میکنم ،
منم گاهی میگیرم
آره درد های کاذب بعد کم کم زیاد میشه و روند زایمان اتفاق میوفته
عزیزم وقت زایمانتون کی هست بسلامتی چند هفته و چند روز دکترت وقت داده
منم هی دارم
اره ماه درده ،منم دارم
آره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.