۴ پاسخ

تا یک هفته بعضی دکترا میگن تا ده روز هم مشکلی نیست
چون پی پی نکردن نوزاد نشونه وزن گرفتنشه
داره توپولو میشه

والا به نظرم تا اذیت نباشه‌ .

تا 7 روز دختر من شده شکمش کار نکرده و مادربزرگم گفت اشکال نداره میخواد تو پر کنه

میگن تا چهار پنج روز حالا نمی‌دونم اینک شیر خشک بدی یا شیر خودت فرق داره یا ن

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی