نوزاد اگه شیر مادر بخوره تا ۸,روز طبیعیه
تا ۱۰روز طبیعیه دختر من اینجوریه بردم دکتر اینو گفت
5تا7روزطبیعه
تا ۵ روژ عادیه اگه شیری خوت دخوا
دکتر به من گفت تا ۵ روز بعدش باید حتما شیاف بزاری براش
تا ۱۰ روز اشکالی نداره چون نوزاد هنوز و چاق میشه
۱۰ روز
نوراد معمولا بابد دفع کنه اگه نکنه باید ببری دگتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.