خانوما نوزاد تا چندروز پی پی نکنه طبیعیه !؟

۶ پاسخ

۳روز.

۵ رووووز

اگه شیرخودتو میخوره
ادرار داره
دل درد نداره مثلا دست ب شکمش میزنی گریه نمیکنه یاسفت نیست
تا 20روز دکتر گفت اشکالی نداره چون شیر مادر مثل شیر خشک نیست که بچه زیاد دفع کنه بیشتر آبه ک دفع میشه از ادرار
مواد مفید هم جذب میشه

دکتر به من گفت ۶ روز یک هفته

۷ روز

۳ روز

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۰ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی