۴ پاسخ

عزیزم پسرمنم ۱هفته طول کشیدبابت موفوع،ادرار مهمه نه مدفوع

خواهر زاده ی من 14روز پیپی نکرد . قطره ی شیر خشت یا ترنجبین دادن بهش چنان پیپی کرده بود بیا و ببین

تا ۲روز طبیعی هستش

سلام
معمولا باید هر روز پی پی کنه

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان پسرفندقی مامان پسرفندقی ۴ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 💞جوجه صورتی💞 مامان 💞جوجه صورتی💞 ۱۴ ماهگی