فردا میخوام برم آنومالی،آخرین حدساتونو بزنین
🥹😍🙃

تصویر
۹ پاسخ

بسلامتییی😍 حس میکنم دختره😍
من امروز رفتم معاینه آنومالی ۱۷ هفته و پنج روزم
برام نوبت زد۱۶ مرداد
تا اون موقع میشم ۱۹ هفته کامل

گلمبه که نوشتی حسم میگه دختره ولی پسره به نظرم

بنظرم دخمله مامانش،
ایشالا تنش سالم باشه
خودت چیدوس داری

ایشالله تنش سالم باشه،میگم مگه تو ان تی به شما نمیگه؟به من گفت والا جنسیتو

پسره نظرم

ایشالا اونی بشه که دلت میخواد💚

ان شاءالله هرچی هست سالم و سلامت باشه و اون چیزی که دوست داری و به صلاحت هست

حسم میگه پسره🥹انشاالله که هرچی دلت میخاد صحیح سالم بغلش بگیری❤

دختره ♥️

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه✨🤰🏻 مامان معجزه✨🤰🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فربدم💙😍 مامان فربدم💙😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری