۴ پاسخ

من فقط شب موقع خواب محض احتیاط استا دادم بهش تو طول روز ندادمش چون بهداشت گفت تب نداره
حوله هم نگفتن منم نذاشتم
اصلا اذیت نکرد خیلی شبکه واکسنش اکثر مادرانی گهواره همینو گفتن

دیگه بچه حرکت داره نمیشه هم گذاشت

به هیچ کدوم نیاز نیست
اگر تبش زیاد شد استا بده

من هنوز نزدم

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری