مامانا به مائده انبه بدم؟؟

۷ پاسخ

آره بدع

تست بگیر حتما
چون انبه جز میوه های الرژن هست و بهتره ندی

اره.

من از ۸ماهگی دادم

من ۷ ماهگی میدم

من تستشو گرفتم
اما تو برنامه طبیب دیدم دکتره میگفت زیر یک سال ندین بهتره

از شش ماه میتونستی بدی

سوال های مرتبط

مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱ سالگی
مامان مُعیْن و مَلِکا مامان مُعیْن و مَلِکا ۱ سالگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی