خانمها سونوم چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

بچتون پسره

قند ناشتا توی تحمل گلوکزت چند بود ؟من ۹۴ بودم دکتر گفت رو مرزه ولی بقیش خیلی پایین بود

الان دقیقا باانتی چن هفته ای؟

انومالی بریچ بود.یعنی چرخیده؟سونو بهم گفت آب دور جنین زیاده .یعنی ضرر داره

خوبه همه چيزش ماشاالله
بچه سفالیکه
مایع امونتیک نرمال
وزنش هم 1950

وزنش ۱۹۵۰ بوده

سوال های مرتبط

مامان 💙💙جوجه💙💙 مامان 💙💙جوجه💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان دیاناومحمدکسری مامان دیاناومحمدکسری ۱۱ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی
مامان mahii مامان mahii ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان سامین👼سوین🤰 مامان سامین👼سوین🤰 ۱۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۷ ماهگی
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی