۲ پاسخ

منم همین دردارو دارم .طبیعه تخمداناست هرماه اقدام دارم واین دردارو دارم من ک عادت کردم تازه تاخییر دارم تو پریودی بعضی ماهایی بی میزنم مثبت میشه ازاخرم هیچی ب هیچی یه سال ونیم میشه اقدامم ازبعدسقطم دیگه نیاوردم

منم درد میکرد همین قسمت ولی پریود شدم
امیدوارم شما باردار باشین

سوال های مرتبط