چ مارک ضدآفتابی واس نوزاد خوبه

۴ پاسخ

نوزاد زیر شیش ماه ضدافتاب نباید بزنی کلا در معرض افتاب مستقیم نباید باشه

اکثر ضد آفتاب ها +۶ ماه هستند
روی صورتش بیرون رفتنی دستمال بنداز
کلاه بزار سرش
کالسکه هم سایه بان داره

عزیزم ب هیچ عنوان زیرشیش ماه نبایدضدآفتاب استفاده کنی من ازدکتردخترم‌مرسیدم

ضدافتاب کودک الوینا از بدو تولد استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۱ ماهگی
مامان آرتا👶🏻💙 مامان آرتا👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۶ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی