خانم‌های عزیز چ مارک شیر دوش دستی بگیرم خوبه؟

۲ پاسخ

دستی خوب نیست منم ۵۰۰ تومن ریختم دور

هیچ مارکی. پول بالا یردوش دستی بدی انگلر پولت ریختی دور یا هزینه کن پرتایل یا برقی بگیر یا کلا نگیر. با دست شیرت بدوشی سریعتره تاشیردوش دستی

سوال های مرتبط

مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان دلم❤️ مامان دلم❤️ ۱۲ ماهگی
مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی
مامان آرتا👶🏻💙 مامان آرتا👶🏻💙 ۶ ماهگی