این مدل شیر دوش دستی خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

برقی بهتره

من گرفتم بنظرم بدرد نمیخوره برقی بگیری بهتره

من يدونه برقي ماي دارم و فقط يك يا دوبار استفاده شده حتي سيم شارژرش هم باز نشده كسي خواست من ميفروشم

نه فقط برقی بخر اینا به درد نمیخوره اصلا

سوال های مرتبط

مامان دلم❤️ مامان دلم❤️ ۱۲ ماهگی
مامان حیدرعلی مامان حیدرعلی هفته سی‌وسوم بارداری