خانما شیرم کمه بنظرتون شیر دوش دستی میدوشتش؟

۳ پاسخ

من شیرم نمیومد بچم بخاطر زردی بستری شد
باشی دوش ان ای سی یو دوشیدم الان آمد
خیلی خوب بود اون

عزیزم دمنوش رازیانه بخور وتامیتونی بزاربچت مک بزنه اون شیر میاره

شیر خشک میدی
منم شیرم کمه ولی امید دارم بعد چهل روز بهتر بشه بچم سیر نمیشه اصلا

سوال های مرتبط

مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان دلم❤️ مامان دلم❤️ ۱۳ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی