خانما شیر دوش دستی چه مارکی مکشش خوبه ؟

۲ پاسخ

من یومامی گرفتم. راضیم

دستی اصلا خوب نیست برقی بگیر اگر خواستی من دارم پرتابل هم هست میفروشم همراه باهاش یه سری اطلاعات هم راجب دوشیدن و اینا میدوتم بهتون میگم

سوال های مرتبط

مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی