شروع تب از چنده

۶ پاسخ

۳۸درجه

شروع37/5

اینطوریه

تصویر

۳۷.۵ باید حواست باشه بهو میگیره

بستگی به سن نوزاد داره ولی احتمالا از۳۷.۵شروع میشه

37/5
واكسن زديد؟؟

سوال های مرتبط

مامان راستین و رادین مامان راستین و رادین ۱۴ ماهگی
مامان رادین جان🧸 مامان رادین جان🧸 ۱۰ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی
مامان فسقل 👶🏻🫀 مامان فسقل 👶🏻🫀 ۱ سالگی
مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی