حالت عادی تب بچه هاتون با دماسنج زیر بغل چنده؟

۲ پاسخ

من دکتر بهم گفتا۳۷ونیم طبیعی هست
بالاتر نباید بره

36/37طبیعی هس

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی