۶ پاسخ

فوق تخصص نوزادان گفت بالای ۳۷/۶ تب محسوب میشه

عزیزم ما سنج رو چند قیمت گرفتی؟؟؟؟

با این تب سنجا حدود یک سانت فاصله بده بین دوتا ابرو از ۳۸ تب مساب میشه

آره خوبه منم دارم

دمای طبیعی ۳۶ ونیم تا ۳۷ و نیم
از ۳۷ و نیم به بالا تبه

من دارم اره تاالان ک خوب کار کرده

سوال های مرتبط

مامان آرشا🫀🫀 مامان آرشا🫀🫀 ۱ سالگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی