سهمیه شیرخشک چندتا شده؟؟!

۱۰ پاسخ

زیر یک سال ۱۰ تا

کسی سهمیه شیرخشک خواست من میفروشم

کسی سهمیه شیرخشک خواست من میفروشم

دیشب شوهرم 10 تا گرفت

برا زیر ۶ ماه ۱۰ تا

بالاخره چند تا شده هرکس یه چیزی میگه

۱۰ تا سهمیه ۴ تا آزاد واسه بالای ۶ ماه

اصلا چرا انقد شیرخشک و گرون کردن

۶ تا شده با کارت ملی

میگن ده تا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان🫶🏻❤️ مامان نویان🫶🏻❤️ ۱۷ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی