شیرخشک چند شده با سهمیه؟؟

۸ پاسخ

بیومیل 235

اپتامیل۱ با سهمیه ۲۲۲

اره میدم خوبه همین که بهش میسازه راضیم وزنش هم به دنیا اومد 3200بود 42روزه هم4800تا ببینم برا دو ماهه چقد میشه وزنش روز شیر خشک میدم شب هم شیر خودم

نه من گرفتم 175شهرکرد آزاد هم235

نان ۱ میگیرم ۲۳۵ تومن سهمیه

بستگی به نوع شیر خشک هم داره نان یک برا پسرم سهمیه 175آزاد هم 235

نان با سهمیه ۲۶۵

۱۵۰ تومن شده

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان رادین🐣🐣 مامان رادین🐣🐣 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی