بیومیل 235
اپتامیل۱ با سهمیه ۲۲۲
اره میدم خوبه همین که بهش میسازه راضیم وزنش هم به دنیا اومد 3200بود 42روزه هم4800تا ببینم برا دو ماهه چقد میشه وزنش روز شیر خشک میدم شب هم شیر خودم
نه من گرفتم 175شهرکرد آزاد هم235
نان ۱ میگیرم ۲۳۵ تومن سهمیه
بستگی به نوع شیر خشک هم داره نان یک برا پسرم سهمیه 175آزاد هم 235
نان با سهمیه ۲۶۵
۱۵۰ تومن شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.