خانوما شیرخشک نان با سهمیه و بدون سهمیه چنده؟

۵ پاسخ

ماهی چنددتا با کد ملی میدن

البته من نان‌اچ‌آ میگیرم

با سهمیه ۱۷۰ بدون سهمیه ۳۷۰

من ازاد۲۸۰گرفتم

فک کنم فرقشون ۵۰ تومنه
با سهمیه ۱۷۹ اینا هست

سوال های مرتبط

مامان علیسان👼🏻💙 مامان علیسان👼🏻💙 ۵ ماهگی
مامان 🧸آرتین🧸 مامان 🧸آرتین🧸 ۸ ماهگی
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه ی من💚🩷 مامان معجزه ی من💚🩷 ۴ ماهگی
مامان اِلارا🎀 مامان اِلارا🎀 ۱۵ ماهگی
مامان محمدمبین مامان محمدمبین ۱۲ ماهگی