با کدملی ۶۰ تومن ارزونتر میدن هرعدد رو
عین یارانه اس
هر بچه تا شیش ماهگی ۱۰ تا داره
مثلا ابتامیل ۲۲۰ سهمیه اس آزادش ۲۸۰
عزیزم با کدملی هر بچه میتونی هرماه تعداد معینی شیرخشک و با قیمت کمتر بخری
مثلا قبلا ازاد ۲۸۰ بود با سهمیه دونه ای ۱۶۰
كد مليشو ميگي ارزون تره
همین که با کد مای داروخونه ها نصف قیمت میدن
ازاد قیمتش دوبرابره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.