۶ پاسخ

مال من رو بخر اگه میخوای

مگه سهمیه تموم بشه نمیتونی ازاد بگیری؟؟

از کد ملی خودتون وشوهرتون میتونین بگیرین

شنیدم تو دیوار میفروشن

چه شیرخشکی میخوره؟

وای منم یکی بزور گرفتم دعوا کردم از رو کد ملی خودت یکی میده

از اطرافیانت کسی نیست ک بچش شیرخشکی نباشه؟

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی