برای ازمایش گلوکز چ ساعتی رفتین

۹ پاسخ

به ساعتش ربطی نداره. باید از آخرین غذایی که شب قبلش خوردی دوازده ساعت گذشته باشه. و تو دوازده ساعت هیچی نخورده باشی. فعالیت زیادی هم نکرده باشی.

ساعت 8

الان یعنی ساعت ۶

۷

من ۸ رفت حتما اب خنکم باخودت ببر ک باهاش قاطی کنی بخوری

من 7 رفتم

شش و نیم، تا نه طول کشید. بینی تون رو بگیرید و یه دفعه شربت رو بخورید بعد روش یه لیوان آب سرد

ھشت

۸ صبح

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی