بچه ها دندون خراب دارم خیلی درد می‌کنه چیکار کنم؟؟

۶ پاسخ

عه بیبی چک واقعا مثبت بوده😍😍😍خیلی خوشحال شدم

سه ماهه اول نمیتونی کاری بکنی برو دکتر ببین چی میگه

توی سه ماهه دوم بارداری اگه مشکلی نباشه میتونی بری درست کنی
ولی فعلاً فک کنم فقط باید با قطره دردشو تسکین بدی

ای کاش قبل بارداری چکاپ برای دندونات میرفتی،دندون درد خیلی بده

قطره دنتول میگن ضرر نداره اما از دکترت بپرس

بروپاددنتافورت بگیربزن فوری دردشومیندازه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد