طرز رتهیه فرنی رو میگین لطفا

۳ پاسخ

یه قاشق چایی خوری آرد برنج رو با یه لیوان اب سرد ترکیب کن تا حل بشع بعد روی شعله ملایه بزار تا غلیظ بشه دز اخر بشه یمقدار. کره اضاف کن وقتیم سرد شد شیر خشک یا شیر مادر اضاف کنه

سلام عزیزم اگه اسنپ داری بع بخش سرمایه گذاری برو کد معرف منو بزن به جفتمون نفری سه سوت طلا میدهmhMwHFYnK

توی تایپکام هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان زهراوهمتا مامان زهراوهمتا ۷ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی
مامان محمد متین مامان محمد متین ۱۲ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی