مامانا طرز پخت فرنی سیب رو میگین لطفا؟

۴ پاسخ

من سیب رو گذاشتم بخارپز بشه
بعد پودر بادام و ارد برنج رو گذاشتم با یک لیوان بپزه بعد سیب بخارپز رو از صافی رد کردم ریختم تو فرنی وقتی خوب پختن شیرخشک ریختم
اما پسرم دوست نداشت نخورد 🫤💔

من امروز درست کردم دخترم خیلی دوست داشت
یه قاشق مربا خوری ارد برنج با یه کوچولو سیب که پوست گرفتم و ریز خوردش کردم با یه فنجون اب گذاشتم رو گاز تا پخت
مرتب هم میزدم و سیبا رو هم با ته قاشق له میکردم وقتی پخت یکم که سرد شد با ۱۰-۱۵ میل شیر خوب قاطیش کردم از قافی ردش کردم و دادم خورد

سیب زمینی رو رنده کن ، آب سیب رو خوب بگیر آب رو بزار روی گاز با شعله کم یکم نبات هم توش بریز دیگه خودش سفت میشه ، بده بخوره

اول فرنی رو درست کن بعد سیب رو رنده ریز بزن وقتی از رو حرارت برداشتی بریز داخلش

سوال های مرتبط

مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان زهراوهمتا مامان زهراوهمتا ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی