من سیب رو گذاشتم بخارپز بشه
بعد پودر بادام و ارد برنج رو گذاشتم با یک لیوان بپزه بعد سیب بخارپز رو از صافی رد کردم ریختم تو فرنی وقتی خوب پختن شیرخشک ریختم
اما پسرم دوست نداشت نخورد 🫤💔
من امروز درست کردم دخترم خیلی دوست داشت
یه قاشق مربا خوری ارد برنج با یه کوچولو سیب که پوست گرفتم و ریز خوردش کردم با یه فنجون اب گذاشتم رو گاز تا پخت
مرتب هم میزدم و سیبا رو هم با ته قاشق له میکردم وقتی پخت یکم که سرد شد با ۱۰-۱۵ میل شیر خوب قاطیش کردم از قافی ردش کردم و دادم خورد
سیب زمینی رو رنده کن ، آب سیب رو خوب بگیر آب رو بزار روی گاز با شعله کم یکم نبات هم توش بریز دیگه خودش سفت میشه ، بده بخوره
اول فرنی رو درست کن بعد سیب رو رنده ریز بزن وقتی از رو حرارت برداشتی بریز داخلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.