لعنت به پادرد وکمر درد 😭

۶ پاسخ

کاش منم حامله بودم پادرد و کمر درد حالت تهوع و *ببخشید استفراغ و سردرد و هزار تا مریضی د گ داشتم ولی حامله بودم

من از ۷ ماهگی کمرم قفل بود پامم درد میکرد میگفتن مال اینه بچه سنگینیش اوفتاده رو کله راستت اما بعد زایمان درد پام بیشتر شد در حدی که نمیتونستم پاشم رفتم دکتر گفت پاندون پات کشیده شده خیلی درد داره خیلی واقعا زن سر حاملگی اسیب میبینه

رفته رفته کمتر میشه

لعنت که نه عزیزم ...مادر شدن از همین دردهاااا شروع میشه .فداکاری هااا از اینجا شروع میشه .درد هست منم دارم خیلی ام اذیت میشم .. اما به این فکر میکنم که من یکبار یک ماهیگی رومیبینم بعدش دومین و همینجوری الا آخر .نه ماه بارداری رو خدا نصیب همه مامانا کنه تا نی نی اشو بغل کنن 🫀💕🧿🧿♥️

میشه بارداری تاپیکم جواب بدی لطفا

چراااعزیزمممم خوب طبیعیههههه

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه کوچولو💞 مامان پناه کوچولو💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر روزبارانی مامان پسر روزبارانی ۴ ماهگی
مامان لِنــا🩷 مامان لِنــا🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری