من یکی به حدی دل درد دارم که وقته گریه کنم ازاسترس
مثل درد پریودیه ولی مداوم بدون وقفه امروز دیگه کلافه شدم
به دکترم گفتم گفت کاری نمیشه کرد بتید صبرکنی و سونو برای تشکیل قلب بدی و ازمایش خون و چکاب اوایل بارداری برام نوشت
سونو رو گفت ۸ هفته کامل بعدبرو
من الان 8هفته هستم زیر دلم درد میکنه شدید بعد ول میکنه استرس دارم
بله ..
بله طبیعیه
ماکه داریم دائما
اره عزیزم
الان تا میاد جای بچه سفت بشه بااااااید استراحت کنی و این دردا طبیعیه چون بالاخره داره جا سفت میکنه و رحمت داره بررگ میشع
فقط استراحت کن تا سه ماهت تموم بسه
خارش واژن هم دارم کلوتریمازول موضعی زدم با ان ان ضرری نکنه؟
اگر تیر نمیکشه ،طبیعیه
منم هفت هفتمه کمر درد دارم ☹️
میشه علائمتو بگی منم درد کمرو حالت پری دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.