ازدیشب تکون نخورده طبیعیعه

۷ پاسخ

اره عزیزم،چون دائم که تمون نمیخورن،،بزرگتر هم میشن تموناشون کم میشه

اگه شیرین جواب نداد یک لیوان آب تگری بزن

منم همینطور ا دیشب تکون خاصی حس نکردم بستنی هم خوردم بازم تکون نخورد

از دیشب تکون نخورده بود الان تکون خورد حساس نباش طبیعی

اره واسه منم میشه

یه چیز شیرین بخور به پهلو چپ دراز بکش من اینجوری میکنم

میگن یه چیز شیرین بخوری به پهلو چپ بخابی تکون میخوره امتحان کردی؟

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری