سلام بتا بعد از ۵ روز تاخیر ۲۴۶ باشه خوبه ؟

۷ پاسخ

یکم کم بری سونو می‌نویسه میزی سونو ولی فقط استرس داری ی بار میکن ساک هست کیسه زرد نیست برو هفته دیگه بیا هفته دیگه میری میگه قلب تشکیل نشده بزار یکم بتات بره بالا اذیت نشی

اره بزار بره بالا تر حتی رو ۷۰۰یا۸۰۰رفت اون وقت برو بالا من اولین بتا با ۱۰رو تاخیر ۱۲۲بود سه بار دیگه تکرار کردم بعدش شد ۱۲۰۰۰بعد رفتم

مبارک باشه خیلی خوبه بزار بره رو ۱۰۰۰خورده ای برودکتر

بله عزیزم

عالیع

خوبه گلم مبارکه
من ۳روز تاخیرم رفتم ۲۶۵ بود گف خوبه تقریبا ۴هفته و ۲یا۳روزی

خوبه عزیزم ایشالله مبارکت باشه گلم

سوال های مرتبط

مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓✨️ مامان توت فرنگی🍓✨️ هفته هجدهم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم👨‍👩‍👧 مامان دخترم👨‍👩‍👧 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری