مامانا من چرا هیچ حسی ندارم توشکمم

۷ پاسخ

والا منم ندارم ۱۴ هفتم

رفتی سونو قلب؟

دختر من ۲۳ هفته حس کردم.
میخوای از ۹ هفته حس کنی😍😂

منم ندارم آخه زوده عزیزم ۴ ماه ب بعد معمولا

هر خانوم بدنش فرق داره

والا منم هیچ حسی هنوز ندارم

اخه خيلي كوچولوعن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد