خانما چرا من هیچ حسی ندارم انگار تو شکمم خالی ،😂😂

۵ پاسخ

‌منم حسی ندارم

حالا زوده

من واسه بچه اولم اینجوری بودم ولی این یکی نه یه جورایی حسش میکنم

کوشولوإ هنوز
منم تازه یکی دوروزه داره احساس سنگینی میکنم

سلام خانوما دورهمی زدیم تو روبیکا دوست دارین بیاین هم صحبت میشیم ☺️
پیام بدین لینک بفرستم🙃
@Reyhaneafshari

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری