منم حسی ندارم
حالا زوده
من واسه بچه اولم اینجوری بودم ولی این یکی نه یه جورایی حسش میکنم
کوشولوإ هنوز
منم تازه یکی دوروزه داره احساس سنگینی میکنم
سلام خانوما دورهمی زدیم تو روبیکا دوست دارین بیاین هم صحبت میشیم ☺️
پیام بدین لینک بفرستم🙃
@Reyhaneafshari
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.