۱۴ پاسخ

هنوز زوده که

شکم اول متوجه چیزی نمیشه
من الان شکم سومم هست کاملا متوجه میشم

سلام بارداری هر کسی باهم فرق داره حتی بارداری یه نفر سر هر بچه اش فرق داره.
برا من که حالت تهوع و حالت گرمازدگی منو دیوونه کرده،

قرار نیست همه تجربه کن همه علائم رو هرکسی یه جوره، نگران نباشید

والا برا من تیر میکشه هرزگاهی درد میگیره و من هربار کلی میترسم نکنه اتفاق بدی باشه خداروشکر ک نداری عزیزم

خب لذتشو ببر اذیت نمیشی🥲

خب خوشبحالته که خدا روشکر کن من همراه با اولین روز که فهمیدم باردارم .نمیدونستم کیست تخمدان دارم وترکید واز درد همچنان مردم وزنده شدم هر روز بیمارستانم .سجده شکر بجا بیار مامان خانوم

صب که تازه از خواب بیدار میشی بدون اینکه پاشی هنوز دراز کشیدی زیر شکمت یه چیز دایره ای میاد بالا دست بزنی معلومه اون جنین هست

مال من هیچ نمیشه نگرانم

منم اینجوری هستم انگار حامله نیستی وقتی بری سونوگرافی عکسشو ببینی یه حسی میاد ذوق زده میگی یعنی این واقعیه

منم نداشتم عزیزم
سر پسر اولم داشتم اینو ندارم. نمیدونم چرا

ببین دراز بکش پاهاتم دراز کن ببین نافت بالا و پایین میشه

مال من نبض میزنه بارداری بابارداری خ فرق داره

برای هر کسی یجوره

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری