دخترا شکمم برا هفتم خوبه؟؟شکم دومم هستش

تصویر
۳ پاسخ

مث شکم منه

من دوست داشتم بچه بره تو پهلو هام ولی نرفت مثل یه توپ اومد جلو الان به قدری اومده جلو که هر کی میبینه میگه تو خسته نمیشی این شکم و حمل می‌کنی ؟ یه ذره هم تو پهلو هام نرفته

شکم هر چی کوچیک تر ... ترک کمتر ... اذیت شدن کمتر .... کمر درد کمتر ... در نتیجه زندگی راحت تر🤷🏻‍♀️😂

سوال های مرتبط

مامان 🦕نویان🦕 مامان 🦕نویان🦕 ۱۱ ماهگی
مامان محمدم مامان محمدم ۱۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا🌱 مامان آریا🌱 ۱ ماهگی
مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری