س خانماا گل من یبوست پیدا کردم چیکار کنم

۷ پاسخ

سلام من هم مشکل یبوست داشتم دکترم برا شربت انجیر نوشت بعد از نهار ۳ قاشق

گل محمدی بریزین روی آب گرم بخورین ،فقط نمیدونم برای اونایی که باردارن خوبه یا ن

سالاد بخور
کره یا روغن زیتون استفاده کن تو غذات
انجیر خشک خیس کن شب قبل صبح ناشتا با آبش بخور
مایعات زیاد بخور
الان فصل زردالو و الو و ایناس خیلی زیاد بخور

آلو طلایی بخور. مخصوصا ناشتا عالیه

پیاده روی کن ،انجیر خشک خیس کن ناشتا بخور

کاهو با روغن زیتون

الو رو خیس کن ابشو بخور

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری