خانما میگم پوشک جان ب ب بنظرتون خوبه ؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

هیچی مثل مولفیکیس یا مای بی بی نمیشه

البته برا بدو تولدش مای بی بی گرفتم سایز صفر بیستایی و یک ۴۰تایی ولی بعدا اگه بهش بسازه مولفیکس میکنمش

من سر پسرم پریما میبستم ولی اخرا به این نتیجه رسیدم والا مولفیکس خودمون هم همونه چنان فرقی ندیدم من بینشون هزینه اضافیه

برای زایمان؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا☃️ مامان پارسا☃️ ۴ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی