به نظرتون ازمایش چه طور مخصوصا تیروئید

تصویر
۶ پاسخ

تیروئید خوبه مشکلی نیست
قند ناشتاتم خوبه
ولی دوسذعته بالاتر از حد نرماله احتمال عدم تحمل گلوکز

یه چیزیت بالاس
اون اولی بزن نت ببین چیه

خوبه نرماله

تیروییدت مرزه ولی هنوز تو بازه نرمالی قند ۲ساعت بعد ناشتاتم یکم بالاس

تیروئیدت نرماله قندت تحمل گلوکز بالاعه

تیروییدت کم کاره باشه تو بارداری چی میشه؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷💙 مامان 🩷🩷💙 ۴ ماهگی
مامان قندعسلم💙🩵 مامان قندعسلم💙🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری