مامانا کسی بوده تو هفته من انقباض داشته

۱۰ پاسخ

استراحت کن عزیزم

من سر پسرم از ۲۸ هفته داشتم. دکتر برام پرولوتون تجویز کرد

سر بچه‌ اولم هم داشتم

اره من دارم

من از ۲۴هفته دارم چی

اره من داشتم شیاف زدم و استراحت کردم خوب شد

من دو سه بار برام پیش اومد انقباض داشتم
کلا انقباض کاذب از هفته ۲۸ شروع میشه

یهوو شکم سفت میشه و شل میشه

اره من هفته تو انقباض داشتم معاینم کرد رحمم بسته بود با استراحت چند روزه بهتر شدم

انقباضات درد داره؟

سوال های مرتبط

مامان فندق من مامان فندق من روزهای ابتدایی تولد