۸ پاسخ

منفی باید روگام بزنه حتما

منفی باید بزنی

امپول رو بزن... واجبه. منم زدم سر بچه اولم و سر سقطم.

بچه ات اولته هنوز زوده ۲۷ هفته تا ۳۲ وقت داری امپول رگام برا اونایی که گروه خونی منفی دارن

اره عزيزم بايد امپول روگام بزنيد

من oمنفی ام روگام نوشته گرفتم ولی هنوز نزدم تا هفته دیگه میزنم

کلاکسایی که گروه خونیشون منفی هست بایدبزنند

امپول چی؟

سوال های مرتبط

مامان 💞مــایــســا💞 مامان 💞مــایــســا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ونهم بارداری