خانوما شماها هم‌زیر دلتون حس کشش و زخم بودن دارید؟

۵ پاسخ

وای منم دقیقا زیر دلم یک حس کشش و درد مثل تیر کشیدن خفیف دارم
انگار گوشتش درد میکنه

منم همینطورم احساس میکنم الانه که شکمم پاره بشه

احساس کشیدگی دارم.

زحم نه اما کشش و دارم

من هفتم از شما کمه ولی از صبح این حسو دارم

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی