۱۱ پاسخ

خانما کیا هم قرص کم کاری تیروید مصرف میکننن هم آسپرین

منم ۱۵هفتم احتمال بالا داد بهم نینیت دختر کوچولو مبارکا باشه

اره عزیزم دختر مباارک

مگه تو ۱۵هفته مشخص نمیشه ؟

دختره؟

دختره

خانما کیا آسپرین با دوز ۸۰ مصرف میکننن بخاطر یکمی اضافه وزنم بهم دادن خیلی میترسم مصرف کننم 😭😭😭میگن باعث میشه بچه لب شکری بشه یا عضلات بدنش تشکیل نشه تروخدا هر کی مصرف میکنه راهنمایییی کنه منو وزنم زیاد نیس فقط چتد کیلو اضافه وزن دارم

دکتر تشخیص داد چیه که ما بتونیم تشخیص بدیم؟

15هفته که جنسیت مشخصه دکتر نگفت

بهت احتمال نداد

دختر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان دل آی مامان دل آی هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 ۶ ماهگی