انقباض کلا چجوریه؟چه حسی داره یکی بهم بگه لطفا

۵ پاسخ

یه دلدرد خاصیه مثل درد پریود ولی بدتر که نمیدونی کمرتع یا دلته. حس سبک بالی داری یه حس ادرار . ولی نه ادرار داری نه سبکی . به شکمت دست بزنی سفته .یه حالت تهوع بدیم میاد سراغت الان این اتفاقا برات نمی افته انقباض از 33به بعد اون دردا . دردای گشاد شدن شکم و رحمته

درد پریودی میگیره ول میکنه

درد سریع لحظه ای یا چند لحظه میگیره یا انگار سفت میشه

گاهی وقتا بدون درد کل شکم یهو خیلی سفت میشه فقط
گاهی وقتا با درد شبیه درد پریودی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ارتام‌جوجو🩵👶🏻 مامان ارتام‌جوجو🩵👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا آروین مامان آقا آروین ۱ ماهگی