یکی بگه انقباض چجوریه؟

۳ پاسخ

يعني هي دلت ميگيره سفت ميشه (فشرده ميشه)ول ميكنه شل ميشه حالا ممكنه سمت راست باشه چپ يا وسط باشه
يا واژن و…

یهو کل شکمت از زیر دلت تا قله رحمت شدید به درد میاد

یه درد ۱۰ یا ۱۵ ثانیه ای که آدم میخواد نفسش قطع بشه انقد که رحم محکم و سفت میشه بعد ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی