خانمها لطفاً بگین انقباض چجوریه؟من واقعا بلد نیستم
یکی توضیح بده

۴ پاسخ

وواینکه انقباض زایمانه منظمه
مثلا ۲۰ دیقه هیچی نیست یهو میگیره
و هی کمتر میشه
تا زمان زایمان که یه دیقه یه بار میشه

عزیزم، انقباض رحم معمولاً اینطوریه که شکم یکدفعه سفت و جمع میشه، انگار رحم محکم میشه و بعد از چند ثانیه تا یکی دو دقیقه دوباره شل میشه. بعضی وقت‌ها فقط سفت شدن شکم حس میشه و بعضی وقت‌ها همراه با درد کمر، زیر شکم یا فشار لگن هست. اگر انقباض‌ها منظم شدن، فاصله‌شون کم شد یا دردشون بیشتر شد، بهتره با پزشک یا ماما تماس بگیری.

تا بحال تجربش نکردم
ولی دوستان میگن ک انقباض کل شکمت مث سنگ میشه

مث درد پریود هست بقیشم دوستان میان میگن

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی