میشه یکی توضیح بده سونوواژینال چجوریه؟
یعنی دستگاه میکنن اونجای آدم؟
دردم داره؟

تصویر
۱۲ پاسخ

برای من خیلی وحشتناک بود، به قدری منقبض شده بودم و رعشه افتاده بود به کل بدنم که اصلا دستگاه میوفتاد بیرون!
انگار یه چیز خاردار کرده بودن توی بدنم، خیلی درد داشت....
چند بار هم برام ژل زد و با ملاطفت سعی کرد دستگاه رو وارد بدنم کنه...
ولی آنقدرررررررر گریه کردمممم که دکتر سونوگرافی گفت نمیخواد از روی شکم برات سونو انجام میدم....😖😖😖😖😖😖

برا من درد داشت نمیدونم چرا

😂😂نع درد نداره من انقد سنو واژینال دادم ک شمارش از دستم در رفته آنقدری ک دکترا لخت منو دیدن شوهرم ندیده هنوز

هنوز زوده بفهمی 🤣🤣😆

اصلا درد نداره

برا من درد داشت .کلا دخول برا من درد داره ..البته پرده من ارتجاعی هست نمی دونم از اونه یا نه

من برای سرویکس دوسه بار واژینال دادم هیچی حس نمیشه

دستگاهش باریک هیچی نمیفهمی چون‌حامله ای زیاد نمیبرن بالا داهل واژن میکنن دهانه رحم چک‌میکنن فقط

یه چیز انداز چیز مرده یکم‌کوچیکتره‌اصلا دردنداره

چرا باید این سونو رو‌انجام بدی

آره میبره داخل
نه والا من که اصلاً چیزی نمیفهمم

اره ی چیزه مثل چیزمرد توفک کن چیزشوهرته میکنن اون تو سنومیکنن نه درد نداره😂😂

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان إما کوچولو❤️ مامان إما کوچولو❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری