دوستان نشتی کیسه چجوریه تورا خدا یکی با حوصله توضیح بده ؟

۶ پاسخ

نشتی مثل اینه‌که همیشه اباس زیرت خیسه نرطوب نه ها خیس عستش

فکر نکنم توی ۱۸ هفته کیسه اب سوراخ بشه من نشنیدم تا بحال

من 39 هفته و ۶روز صبح باشدم و لباسارو شستم و رخت خواب سنگینو بلند کردم تا شب همش ترشح داشتم طوری که شورتم خشک نمیشد تا اینکه شب رفتم نوار قلب و گفتم
دکتر گفت احتمالا کیسه آبت سوراخ شده و همون موقع سوزن فشار زدم و اماده زایمان

کیسه ابش سوراخ شده ؟

کیسه اب سوراخ شده

والله منم برام سواله

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان 🩵رادین مامان 🩵رادین ۱ ماهگی
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری