خانما توروخدا بیاین بگین انقباض چجوریه 😭😥

۴ پاسخ

شکمت کامل یا نصفه سفت میشه
میگیره ول میکنه
گاهی بدون درده برا بعضیا
بعضیام با درد
من تو بارداری قبلی انقباض داشتم اصلا شکمم درد نمیگرفت
الان دارم درد میاد سفت که میشه

اگه میخوای ببینی انقباض داری یا نه باید کف دستت رو بذاری رو قله رحم یعنی بالاترین قسمت رحم که میشه زیر معده و یه انگشتت رو یه کم روش فشار بدی ببینی سفت شده یا نه. تو انقباض های اصلی نزدیک زایمان این قسمت مثل پیشونی سفت میشه

سفت شدن شکم جوری که درد داره

دردی ک از کمر تا شکم میگیره و خیلی درد شدید داره ویهو شکمت سفت میشع و منظم هست

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان Panah😻 مامان Panah😻 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم ۲ ماهگی
مامان علی مامان علی ۲ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری