خانما انقباض خطرناکه؟چجوریه دردش؟

۳ پاسخ

نگران نباش عادیه انقباض

انقباض مثل درد پریودی هست از تو کمر میزنه به زیر پاهات و زیر شکم درد شدید میگیره و بعد چند ثانیه ول میکنه

شکمت هی میگیره هی ول میکنم هر چند ثانیه

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Panah😻 مامان Panah😻 ۷ ماهگی
مامان تک پسرم💙 مامان تک پسرم💙 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا جونم مامان مهوا جونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۲ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ ۱۲ ماهگی
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری