من وقتی دراز میکشم مخصوصا شبا یه سره انقباض دارم. طبیعیه؟
من فقط تو حالت درازکش سه سره انقباض دارم
شکمت سفت میشه بد شل میشه درد زیاد هم ندارع
درد شکم داری و شکمت سفت میشه ینی نینی خودشو محکم میگیره
الان ک زوده استرس نداشته باش
درد شما چطوریه؟
هی تمام شکمت میگیره ول میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.