خانوما انقباض درد داره؟؟دردش چجوریه ؟

۷ پاسخ

من وقتی دراز میکشم مخصوصا شبا یه سره انقباض دارم. طبیعیه؟

من فقط تو حالت درازکش سه سره انقباض دارم

شکمت سفت میشه بد شل میشه درد زیاد هم ندارع

درد شکم داری و شکمت سفت میشه ینی نینی خودشو محکم میگیره

الان ک زوده استرس نداشته باش

درد شما چطوریه؟

هی تمام شکمت میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان ماهک مامان ماهک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کارن 💙🧸 مامان کارن 💙🧸 ۲ ماهگی
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان شومبول طلا:(😂 مامان شومبول طلا:(😂 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا ❤🦁 مامان ایلیا ❤🦁 ۱۰ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۹ ماهگی